< Till bloggens startsida

du lämnaxde mig ensam

Tjena, måndag igen och skolan var bra. vet inte varför men jag gillar alltid skolan på måndagar, våran klass har fått upp värsta gemenskapen och det är bara bra! Efter skolan var det första lucia övingen för niorna. Det var ganska latch bortsett från att jag fortfarande låter som en kråka när jag pratar och det blev ingen skillnad när jag sjöng, haha. Men det ser ut som att det kommer bli bra. Nu sitter jag och kollar på bilder från när jag och min familj var i västkusten i sissådär slutet på sommaren. inser att jag faktiskt var ganska brun och dör för att vilja blin det igen, dör lite också för jag hade långt hår då, jag ska försöka hitta några bilder som inte är alltförhemska. jag ser mesta dels galen ut för mitt hår flyger överallt! En annan sak är att jag har börjat ge upp hoppet om att kunna fixa myshowroom så försöke rkomma på något annat namn och funderar på att ha min egna blogg här på blogg.se eller blogplatsen istället, fårsefårse.
ja jag kan flyga! ↓
mongobild, men lite brun var jag iallafall, och håret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0