< Till bloggens startsida

du! nej du! neeej duu! ja du, hej!

hahahah, däckar lite smått över saras emo inlägg, nej förlåt sara, hoppas du inte blir sjuk men lite kul var det, klagade på typ allt som gick att klaga på. h-a-h-a. Jag blev också fett psykad av att dina ögon var blå på den där bilden. Hur somhelst så har jag inget att skriva, men försöker hitta en orsak att inte plugga. skolmotiverad tjej, verkligen. Fick förövrigt tillbaka 2 nmatte grejer idag som hade gått bra och jag är nöjd. Imorgon ska jag träffa frida, fast nu ska jag begrava näsan i papper om konsument lagar och sånt, hare gott igelkott!


kolla hur mycket snö det var förra året, vad hände med snön som kom i söndags? Den smälte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0