< Till bloggens startsida

Feels like i'm talking to myself.

Hej kompisar!
Sitter och kollar på Bonde söker fru medans jag dricker coke vanilla (typ det godaste som finns btw) och jag känner att jag borde ha ångest eftersom jag har ett prov i satslära imorgon och matteprov på fredag. Men jag har inte det? Vet inte om det är bra eller dåligt. Kan iofs typ alla satsdelar och matten.. Åh matten. Nu känner jag ångesten. Gotta go plugging now.

(Efter Bonde söker fru är slut) Haha det är lite mysigt det programmet tycker jag. Fast jag förstår inte hur typ 15 pers kan bli kära i samma person. Jag menar visst, man kan bli intresserad av någon, men liksom.. Kär i bonden? Hela högen? Det låter ju inte logiskt. 

Aja. Hejdo!

↑ Inte smickrande bild men god cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0