< Till bloggens startsida

FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN

asso det är något jätte konstigt med blogg.se. Ni som vet hur det ser ut på blogg.se när man skriver ett inlägg vet ju att det ska vara som en knapprad mellan rubrikrutan och inläggsrutan. ahmen den är borta, så kan ju inte lägga in några bilder heller..[UPDATE,JAG ÄR EN IDIOT SOM GILLAR ATT TRYCKA PÅ KNAPPAR, SÅ DET FUNKAR IGEN NU..] precis när jag laddat in dom från lägret. och ja det var jätte kul, läskigt med kul. Har filmat as mycket så några såna här i dagarna får ni räkna med. imorgon ska jag träffa karolina, om det bara blir för att träna på kvällen elr innan det visar sig. Kanske borde ladda min mobil så jag kan smsa o fråga.
har inget mer vettigt att säga, och det känns verkligen som att mina inlägg blir asträkiga för att jag endå bara skriver om bad jag gör om dagarna. kanske någon som har något tips på vad man kan skriva om?
KOMMENTERA!
puss o hej leverpastej
när vattnet är så klart att det lika bra kunde varit himmlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0