< Till bloggens startsida

free fallin

Ursäkta för dålig uppdatering de senaste dagarna. Elr kanske var det igår jag bloggade, för isåfall blir det här lite fail.. Men endå jag är trött o måste sova allt för mycket som händer de här dagarna. Alla öppet hus. Prov. Läxor. kulturdag. För mycket nästan. Åååh jag hatar att blogg.se appen inte funkar på Android. As jobbigt att skriva genom html koderna.. Bara elr att kommer det säkert bli så att versionen för Android kommer ut precis när jag får min iphone. Seriöst det vore rena helvetet. Äh nu ska vi sluta vara pessimistiska. Elr jag ska. Vet inte ens om det ordet betyder det jag tror det gör.. Nä nu ska jag läsa franskan och Bert såklart, han är ju så rårolig haha sen blir det sova time. Pussiluss, oj tjejbakterier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0