< Till bloggens startsida

frisknar till

jag börjar bli bättre, febern är borta och jag känner att jag mår ganska bra, ska iförsig inte gå någonstans idag men tror jag kommer kunna  gå till skolan imorgon, det känns bra för jag hatar att vara borta från skolan. hur som helst så läste jag mina omdömen nyss, har utvecklingsamtal på tisdag, det kändes iallfall bra. Dom flesta har blivit bättre sen åttan. hade nästan börjat ge upp hoppet med skolan men nu är känslan att jag kan tillbaka. Det måste va en av dom bästa känslorna som finns, nu är jag glad! Jag ska väl underhålla mig med något kul idag, delvill säga räkna matte,kolla one tree hill osv. Jag skulle lägga upp en bild hur otroligt vacker jag ser ut no helt osminkad i mjukisbyxor men jag tror jag står över det. Nu ska jag stänga av datan för jag satte ju endast på den för att läsa mina omdömne...
aja, ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0