< Till bloggens startsida

I landet där jag finns

Först, johanna dina "hamster kinder" eller var fan du kallar dom är jätte gulliga & fina och allt. punkt.

Idag har jag träffat frida, vi var på stan och så. Gjorde värsta super köp, tröja+bh+glass allt för 100 kr, inte dåligt! Sen när jag kom hem så tjänade jag ihop yttligare 50 kr till klasskassan som vi ska göra, är nu uppe i 120 bara 130 kvar... insåg precis att det är mer än det jag redan har tjänat ihop, fan.
måste hålla med Johanna om att gymnasievalet är jobbigt, har också ångest. Nu tror jag att jag ska sjunka in i min röriga hjärna och njuta av min ensamhet, jag trovs ensam eller inte alltid men nu känner jag verkligen att jag måste va ensam så, ha det bra!
jag känner ett riktigt stort behov av att bli ägare till den här tröjan, dör varje gång jag ser den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0