< Till bloggens startsida

i like how it feels

tjenare mannen! haha kan inte lsuta säga så nu bara för det.
jag är nu en stolt ägare av en iphone 4s.
är något jag önskar jag kunde säga, något jag måste kunna säga om en vecka för annars får jag psykbryt..
konstigt egentligen att typ allt kretsar kring elektronik nu för tiden. hm oj nu blev jag visst djup. nä inte min tid att gå och bli som einstein. just nu kan jag faktiskt nämna fler smarta namn oxå bara för att vi jobbar med atomfysik på no:n prov på onsdag. hade iv inte gjort det hade jag inte kunnat nämnt någon mer än einstein. ni läser ju texten som tjejen som trodde isaac newton var han som upptäckte graviditeten skrivit. upptäckte sen att det var gravitationen jag menade, men det var oxå fel.
äh alla är väl inte smarta hela tiden.
måste nog gå snart, kyrkan you know. haha vad töntigt det där lät. får gå ensam däremot, erika ska inte med :( bara för att hon msåte plugga och ska på öppet hus grejsimojs i våran skola. haha vad ska alla små femmor säga när dom ser att typ hälften av alla fönster på skolan är spräckta. värst är det vid biblioteket där är ALLA fönster trasiga inklusive toaletterna och dörrarna. stackars småbarn dom kommer aldrig mer våga sig hit.
juste johanna satte sig i smör idag. Någon hade smetat ut det på en stol.
puss hej
vilket ljushuvud jag är, aha det var bara ett ljus..

Kommentarer
Johanna

sv: Neeej men Sara gud det är lugnt :*

Jag vet, det är fan det XD

2011-11-15 @ 15:29:29
URL: http://johannafredricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0