< Till bloggens startsida

I'll do anything for you

Sufjan Stevens – For The Widows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti
Jag älskar låten, typ världens bästa låt. Kanske för att dom spelar den i the o.c oxå i en av mina favvo scener, den gick däremot inte att bädda in. Är ni desperata och vill se finns den här.
Hursomhelst blev hemma idag, känner mig ganska så slut. Även fast feber knappt finns, lite över 37. Hoppas kunna gå imorgon vill kunna skriva min novell och gå på den där teatern. Tror iaf jag har en bra grej att skriva en novell om. Det visar väl sig. Måste kanske äta lite lunch oxå, inte hunnit än. Borde svara lite på idrottsfrågorna oxå. viktigt ju. Kan inte bestämma mig om jag vill skriva min förra novell här, den är ganska kort i o försig. Det är lite komiskt egentligen att jag komme ihåg vart jag satt i klassrummet när jag skrev den till o med. Konstigt egentligen att man kommer ihåg såna där små saker som egentligen inte spelar någon roll. Medans man glömmer viktiga saker.
Får fundera på hur jag gör :) kanske någon som har ett förslag? ska jag skriva den här?
äh får räcka pussilito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0