< Till bloggens startsida

in this microphone

snabbinlägg innan det är dags för en dejt med kudden.
ganska så trött men kommer ha råsvårt att somna, typiskt söndagar.
Kyrkan idag då, haha skit kul på q. Vi körde krig. snacka om att det blev lökigt men kul var den endå.
värsta kaos oxå, nån lampa gick sönder och någon vas.
äh nog om det har fast har liksom inget intressant att snacka om. Kanske att jag och karolina kollade på saw igår elr imorse kanske man ska säga. den sista då. Orkade inte kolla efter typ 20 min. Dom är ju så jävla fejkade men hela den där grejen att bli kidnappad och typ plågad känns för obehaglig. Känns onödigt att kolla på en film bara för att plåga sig själv oxå. Det är ju så med skräckfilmer oxå, egentligen är dom så onödiga för enda orsaken till att folk sitter och kollar på dom är ju för att bli rädda. Kul att sitta och skrämma upp sig själv med flit liksom. Klart några tycker det väl är kul men känn endå liksom onödigt. Att man får sömn svårigheter för att men plågat sig själv igenom en film liksom.
För det finns väl endå ingen skräckfilm som är så döbra att man verkligen BARA kollar på den för att den är bra.
o juste imorgon får vi tillbaka våra noveller oxå, hoppas jag iaf. hon har skjutit upp det i veckor nu. Vi skrev dom fan innan höstlovet. önska mig lycka till.
puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0