< Till bloggens startsida

jävla tacka

jag förstår verkligen inte hur jag alltid lyckas bli sjuk på lov. Vaknade imorse med halsont & huvudvärk, men jag åkte till stan ändå med frida,tackan (karolina), och sara. Sen när jag kom hem hade jag feber, 38.8 har jag nu, jag blir sällan febersjuk men när jag väl blir det så är det ordentligt. fml... Tycker att det är lite småkomiskt att jag,sara och johanna har varit sjuka på samma sätt med typ några dagars mellanrum, samband? Men nu ska jag sluta att skriva om sjukdomar, jag ska iallfall kolla vem som åker ut ur idol om en halvtimme sen sova. Det enda jag har kvar att säga nu är väl att frådestunden inte är över så fråga på! puss
ja, det är tok snyggt med gummistövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0