< Till bloggens startsida

karlssons klister

albin var elak mot mig idag, han tyckte det skulle vara kul att dra bort stolen när jag skulle sätta mig på den. jag har fortfarande ont i svanken, inte okej, inte okej.
Tyckte ni kunde veta det, så när albin är i närheten vet ni att ni ska kolla innan ni sätter er ner liksom..
tänkte kolla på easy a nu. så grym film. Orkar inte göra matteläxan jag egentligen har till imorgon, jag gör väl den innan jag somnar. om jag inte gör det i matteboken.
ärligt talat har jag inget intressant att berätta, förutom kanske att imorgon ska man på öppet hus på lundellska. Rosendal har ju också öppet hus men dom hade inga intressanta lijer och jag vet ju endå hur skolan ser ut, mami jobbar ju där. Sen på fredag är det kultur dag på skolan, vilket betyder att alla får välja typ vad man vill göra. jag och erika valde filmproduktion så då tar jag med mig filmkameran dit på fredag. haha vi tänkte göra en musikvideo om vi får välöja själv vad vi ska göra, kanske att vi måste liksom planera lite innan då oxå. Vore fan synd om vi inte fick göra det heller, komemr säkert bli så att vi får vårt andra handsval för det.
äh det löser sig. nu ska jag kolla film
pusskorv
copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0