< Till bloggens startsida

lämna oss så fort du kan

så jag karolina o erika sitter at karolinas place och ja vad gör vi? erika längtar efter nsö, klagar lite sådär. Karolina sjunger, falsk men så fint endå. och jag ja jag sitter ju här och skriver elr hur?
Matte provet gick rå dåligt. Hann inte ens bli klar, fml.
vi klagar lite på folks profilbilder, ibland undrar man hur folk tänker?
åååh ointressant inlägg.se men jag har ju inget intressant att prata om. hönde rju typ inget speciellt i helgen heller. förutom att jag ska träffa karolina, men det är ju inte ovanligt. juste vi hämtade ut kapten röd biljetterna idag oxå. check. åh längtar.
Måste fixa fler bilder, känns som jag börjar få bildbrist. gör nog däremot ett till inlägg med lite bilder ur arkivet. kul att kolla igenom massa gamla bilder ju.
puss
Cool girls walking



Cool guys walking



Me and my friends walking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0