< Till bloggens startsida

när jag faller orkar du för två?

jag borde egentligen läsa om konsumentlagar just nu, jag borde egentligen läsa om musikteori just nu och jag borde verkligen ta en alvedon mot min huvudvärk just nu. Saker jag borde men jag sitter istället här och bloggar. Börjar lbi rädd att jag börjar fpå feber elr nått. Har gått o blivit asförkyld och har ont i huvet och känner mig helt hängig. Vänta ska bara kolla tempen. Update, åh nej åh nej åh nej åh nej. 37.8 det borde ligga vid 37 elr under till och med. det här är inte bra. åh jag orkar inte missa hk provet imorgon. Då kommer jag behöva göra det på omprovstiden ju. Åh hatar omprovstiden. får hoppas det går över.
Fast det gör ju så ont.
ÅH börjar få panik över julklapparna oxå, har ju köpt några men annars har jag typ ignen anning om avd jag ska köpa, åh ångest.
Och juste på torsdag ska vi skriva noveller i skolan, vi gör det alltid innan nobell dagen. Typ alla ska skriva en novell som går efter en genre sen har dom en tävling om vilken som är bäst i sin genre. Jag vann i kärlek förra året. Kanske ska skriva den här? asso den jag skrev förra året. Ganska nöjd över den endå.
Efter det ska vi med klassen på teater, på stadteatern här i uppsala. Tror den hette något med äh ajg kommer inte ihåg. Men den handla om tonåringar o de sju dödsynderna iaf. Uppsträckning heter den! haha jag kollade upp det.
Det ska iaf bli kul. Och i helgen ska jag o ida fika tillsammans. Det ska oxå bli kul.
nä ska försöka plugga nu, puss o hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0