< Till bloggens startsida

ohlala

who's in the house yeah. jo jag. känner mig rå trött kanske dags att sova snart. måste upp ganska så tidigt imorgon oxå. jag o karolina ska se till att vara vid gymmet 11.00 imorgon. träna träna träna.
hoppas mina byxor e rena oxå..
SÅ idag har jag suttit o lökat framför tvn o datan till typ 4 då jag o karolina åkte ner till gränby o handlade lite julklappar. vad tänker jag ju inte säga. men jag köpte iaf en lock/platt tång till mgi själv. asso det var två i ett. tänkte att det skulle bli bra eftersom jag hade presentkort på butiken men den funkade ju inte. Visst den blev ju varm o så men den gjorde varken håret platt elr lockigt. snacka om att den ska lämnas tillbaka.
så har suttit o testat massor av olika maskinerier vi hade hemma o nu är mitt hår bauta lockigt kan jag berätta, si såådär 20 cenitmeter kortare än om det är rakt. japp så kan det gå.
Iallafall time to go now.
puss o hej leverpastej
längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0