< Till bloggens startsida

sha sha bloggen

ah hej där var du. tänkte bara liksom let you know att jag måste sova snart om jag ska palla imorgon, skola igen. blir deprimerad bara av tanken..
skulle lagt ut några bilder men min kamera ligger där nere. fixar det imorgon istället. elr nej jag går ner och hämtar den, har inget bättre för mig. så ja ni får några bilder i ett annat inlägg. haha kan ju nämna oxå att den här helgen har varit typ som värsta nostalgi helgen. skoja inte suttit o kollat på massa barnfilmer som jag älskade när jag var liten. Däribland tummelisa. typ den finaste filmen som finns. skulle kunna gråta, okej nu blev det lite barnsligt här.
äh springer ner o hämtar kameran och fixar bilderna och en liten bild från tummelisa får ni oxå.
pussilussluss
det kan ha råkat blivit flera tummelisa bilder..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0