< Till bloggens startsida

The last look back is black.

Fin lördag! 
Innan jag och Sara åkte till Felicia gjorde jag ingenting. Tänkte åka till boländerna men det blev inte av men det var skönt att bara vara hemma också. 

Hos Felicia hade vi jättemysigt, tacos och tjejsnack. Och massa mer! Tack för kvällen tjejor och grattis till världens finaste Felicia! ♥♥

Nu ska jag sova. Imorgon är det Fars dag och jag känner att jag måste åka och köpa någonting till pappa. Men jag tycker det är så svårt att köpa presenter till killar.. Visst är det svårare till killar än till tjejer??
Koppar där det står "PAPPA" på har man ju redan köpt, påslakan där det står "Världens bästa pappa" likaså. Vad ska man köpa? Hm..

Ska träffa Hanna imorgon också, vi ska baka chokladbollar, det har vi planerat. (haha) 

Anyway, godnatt! 

*Hoppas det går att ladda upp bilder* 
Det gick!! Yeees!! Nu fattar jag varför jag inte kunde ladda upp bilder... Fail. *Orkar inte ändra bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0