< Till bloggens startsida

världen förtjänar inte dig (insåg precis att johannas inlägg hade samma rubrik)

hej på er kära bloggläsare, idga har jag inte gjort någonting. aboslut ingenting. Dansat runt i pyjamas typ. Fast nu har jag däremot orkat klä på mig. haha måste göra det om jag ska kunna åka buss, klart jag kan åka i pyjamas men det skulle nog bli lite skämmigt. Japp jag och johannis lannis ska bege oss emot felicia på en liten tjej middag. däremot tror jag det bara blir vi tre, ingen annan kunde. hihi det blir mysigt endå. måste kolla upp busstider då ju. och slå in present oxå kanske, shiet det har jag glömt. oj då. äh vi ska vara där kvart över sex det är lungt ännu.
känner att jag börjar bli en sån där tidsoptimist. inte bra. kommer försent hela tin nu för tiden. annars brukar jag se till att vara tidigt, med flit.
haha i sjuan kom jag, albin och erika på hur det skulle bli om vi skulle flyga. Jag skulle komma typ 3 timmar innan planet lyfte, albin kanske en timme innan och erika precis innan planet lyfta. Om hon inte då missade det i sista stund. Haha det är därför jag ser till att erika inte kommer försent och albin ser till att vi inte kommer för tidigt. Perfect match liksom. Föresten på tal om albin, känner ni för att läsa hans blogg? jo det kommer ni nämligen till om ni trycker här.
Nu var jag allt snäll :)
det var något annat viktigt jag skulle berätta, men nu har jag glömt. hatar när sånt händer. äh spela roll det kommer nog tbx.. (UPDATE, JAG KOM PÅ! ERIKA DIN DATA ÄR CP FÖR DET ÄR INTE SÅ)
och juste imorgon kommer hela feta släkten oxå elr iaf min moster och morbror med familj. Fira mig ni vet ;) lite efter kanske eftersom jag fyllde år i början av oktober men men så kan det gå.
oj det här inlägget blev rålångt. haha ni som läser hela kan få en kaka :) bara för det kommer säkert albin kommentera att han läst hela, han vill säkert ha en kaka.
puss hej
haha ful, men orka att fjädern trilla av örhänget precis när jag skulle ta en bild..

Kommentarer
Albin

KAKA TILL MIG!!!!!! :D

2011-11-12 @ 19:19:24
URL: http://albinfyrtiotva.blogg.se/
ERIKA & KAROLINA

GE OSS KAKOR!!!!!!!

2011-11-12 @ 21:11:32
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0