< Till bloggens startsida

we found love in a hopeless place

heeej, svaren från frågestunden kommer upp, till slut. haha vi måste bara fixa det på något vis. fortsätt kommentera här. , häääär,här,HÄR,HÄR,HÄR
alltså här.
fattade ni trögt så menade jag här.
japp lite damp där, lite 47 kromosomer över det hela. Förväntar mig inte att ni ska fatta det sista. Dom flesta som gör det går nog i våran klass, elr är allmänbildade. Några av er kommer säkert söka på google, jag kan spara er den tiden. tryck bara här.
Elr nej juste jag är inte så snäll.
känn er lurade.
meningslöst inlägg, har inget intressant att berätta :p kanske vill ni veta vad som händer nu i veckan? säkert inte men det får ni endå. imorgon drar jag o karolina o tränar efter skolan. Vilket vi göra varje tisdag o torsdag på krafkällan. fredag kommer ida hit, saknad brud det.
Och helgen är ännu obokad. Någon som har ett förslag? tryck här.
haha känn er lurade igen, och ni som inte tryckte, tryck. trots att ni precis fick vet att det var fejk.

ps erik, du o din syrra är as lika på den där bilden, just saying. ah o jag sa erik med flit, intern skämt haha.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0