< Till bloggens startsida

What did I do in a past life to deserve this?

Hej våra fina läsare :) Den här veckan har varit jobbig.. Och bra. Var massa inställda lektioner och chill skoldagar. Har varit på en massa öppet hus den här veckan också, mys. Eller?
Några steg närmare gymnasievalet som jag förstorar upp så onödigt mycket. Det är typ som att välja på att skära bort en arm eller ett ben, väger fördelar och nackdelar. Asså åh.
Palla att det inte ens är värsta grejen och jag har ångest.

Anyway.. Igår var jag med min älskling och vi kollade bl a på Barda (hahahahhaha skrattar bara jag tänker på det) och spelade tre i rad, jag vinner alltid. Everytime. Jag äger på tre i rad. Eller så är det Emil som är dålig på det... ;)

Har inte gjort nåt vettigt alls idag. (utom öh på guc) Såna dagar är ju bra ibland också. Men inte idag. Nej usch. Har lackat mina naglar orangea iaf, de lyser upp min tillvaro.

Imorgon ser ljust ut. Btw liksom. Puss på er homies!

Förresten.. Någonting som jag aldrig gillat är mina tjocka kinder, äppelkinder, hamsterkinder, kalla det vad ni vill. Men på senaste tiden har jag börjat uppskatta dom där bollarna jag har på kinderna. Visst är den känslan, när man lär sig tycka om sina komplex, så härlig?


Timbuktu – Kom och håll om mig ← Fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0