< Till bloggens startsida

What would you ask if you had just one question?

Hej, erika här igen, tredje inlägget irad.. kom igen nu tjejer!
Hur som helst så har jag inget annat att blogga om än skolan,  har både varit på det bästa & sämsta humöret. Förlåt till dom som råkade ut för det sämsta. Körde en nostalgi tripp på non med min twin också. När jag kom hem begravde jag ögonen på tvn och sen näsan i matteboken, min hjärna är död. Och inte har jag blivit bättre på matte. Jag funderar på att stanna på läxhjälpen imorgon fast det blir inte kul om jag är den enda, forever alone typ. Fast nu sitter jag i sängen och orkar inte lägga mig ner. haha! Jag skojar bara höjden av lathet ni vet? Nej men jag sitter i sängen och ska stänga av datan för att sova så.
Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0