< Till bloggens startsida

be your own hero

hej, blev hemma idag igen. Får se hur det blir imorgon däremot.
Har planerat att åka till stockholm på lördag, behöver en buttericks affär o den i uppsala har dom stängt. gissa vad jag ska köpa?trumvirvel....
HALLOWEENSMINK SÅKLART!
jepp jag har bestämt mig vad jag ska vara på halloween, asso vi blir ju borta på det där lägret då men så kom jag erika o johanna på den brillianta idéen att klä ut oss där ;) vad jag bestämt mig att vara är däremot något ni får höra om senare, lite hemligt tills dess liksom.
jag kan ju ge en liten ledtråd iaf, kortlek.
Nu är jag ju typ as taggad oxå, inte så bra kanske.. åh längtar till lördag. Kommer bli grymt. Fast sen kommer det väl sluta med att dom inte har allt jag behöver, att det är slutsålt elr något sånt. äh det löser sig nog.
nej nu ska jag föröska plugga lite, hur det går däremot det får vi se
puss
gammal bild, copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0