< Till bloggens startsida

Borta bra men hemma bäst

sesådär, nu är jag i Uppsala igen. och jag kan ju börja med att säga att sara inte har haft rätt när hon bloggat. Jag var bara i stockholm i torsdags, i fredags åkte jag till göteborg och kom hem för 20 minuter sen. Så jag har spenderat min helg i göteborg inte i stockholm. basånivet. Men, i göteborg var det iallfall roligt. Skulle inte vara helt fel att bo där, uppsala känns ju rätt mesigt om man jämför. hursomhelst så var vi på en musikal på fredagskvällen, det var första gången jag var på en riktig musikal i en stor opera typ, har annars bara varit på skolmusikaler och sånt trams. Det var coolt, det rekomenderas. Handlingen var bra också, namnet var west side story. Imorgon åker jag iväg igenm konfaledare uknow. jag ska vara en bra bloggare om några dagar när jag har tid att lägga upp bilder från göteborg men hinne rinte nu. Men jag kan visa er från musikalen. Det var förbjudet att fota där inne så det här är bilder från google. Ha det bra så bloggar jag på onsdag puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0