< Till bloggens startsida

But never at heart

hej, känns lite b att jag är den enda som bloggar just nu. Fast johanna är ju sämst på att blogga här, hon bloggar mest på sin egna. Och erika, ja du hon är i stockholm o firar sin mami. Grattis till henne föresten! asso erikas mamma. Har inte så mycket intressant att berätta mer än att idag har man varit på stan med karolina, fick med mig ett par mjukisbyxor, ett linne, raklödder (till benen), röd och vit ansiktsfärg och flytande latex. Efter det fram till nu har vi typ suttit o lökat på mitt rum, med tv, musik o lite filmer. intressant elr hur? nja.
Imorgon blir det packning o städ o ja lite allt möljligt. måste fixa allt shit inför lägret.
äh det får räcka för mig, har väl inget vettigt att berätta endå.
puss
copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0