< Till bloggens startsida

daaaamp

har egentligen jääte assa bajs bråttom för måste ner på stna och köpa jacka innnan dom stängerr, åååååååh. men tänkte ändå berätta att jag ahde ne grym dag igår. det visste ni ju inte försen nu eftersom jag suge rpå att blogga. em var iaf med erika först och kollade prao plats, det gick åt helvete. Så åkte jag och ida ut t.. sävja och träffa karolina. bara tog det lungt. Efter det drog jag och karolina ut. det var kul. bara lite kort om igår sådär. idag ska jag träffa felicia på dan och ikväll karolina och erika och jag gissar rätt. hursomhelst måste skyndis så hejdå
för att inlägget inte ska vara bildlöst kan jag ju bara tipsa om denna mascara. Något enormt bra, håller stenhårt fast man typ öser vatten på oxå. köpte den i usa, mycket billigare där. Har kostar den strax över 300 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0