< Till bloggens startsida

ensammast i sverige

Man upptäcker att man har brist på liv när man sitter och följer vägen från sitt hus till stan på googlemaps satelibilder.

Dagen har hursomhelst spenderats i stockholm istället för skolan, mamma fyller år så vi firade henne där.
Snart är det upptill bevis om min väska faktiskt är magiskt, ska försöka få ihop allt som ska med till konfirmarionslägret i min bruna typ ormskinnsväska. har packat alla kläder, lakan och sånna där praktiska grejer kvar, hoppas det går. Jag kommer förövrigt inte blogga förens onsdag så det är bara att hålle tummarna att sara och johanna bloggar bra underhelgen tills den här bloggen blir bloggfri i 2 dagar. Men nu ropar packningen och tårtan mitt namn så måste kila, ha det bra!
Grattis mamma, jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0