< Till bloggens startsida

erika och sara, nej johanna.

Jag har nyss upptäckt att jag är egoist. Varenda gång jag ska logga in för att blogga skriver jag mitt namn, min mail adress i den rutan och "#¤%¤%%#¤#&%¤ i lösenordrutan, sen blir jag förvånad över att det inte funkar och blir sur sen upptäcker jag att jag har skrivit min adress istället för saras.... det händer varje gång.
Hur som helst, skolan var lugn, eller ja. Tolka det hur ni vill. Sen var det konfirmation för dom små (inte så små) 97:orna. Det var också lugnt, kletade in Joel i gips, det var också han som bombade en boll i mitt ansikte, det gjorde asont. Det var med stark vilja som jag inte började gråta och fortsatte spela som inget hade hänt. Och nej, han är inte taskig, det var inte med flit. vi körde en bolllek på gympan så sånt händer. Och nu sitter jag och lyssnar på kent och dricker choklad ur min kent mugg som jag har gjort, ni ska få se bild på den fina men just nu verkar varenda kamera ha slut på batteri... synd för mig. Så istället får ni se en bild från igår. copyright, eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0