< Till bloggens startsida

Erika vi kör helan går

Tror ingen förutom albin och erika faktiskt fattar rubriken, lite synd för er, roligt för oss däremot. Skola idag då som vanligt, ganska chill dag endå. En som jobbar på skolan kom och berättade massor om gymnasievalet och sådant, vet inte om jag sagt det tidigare men jag funderar iaf på estetiska linjen med inriktning foto på GUC. Men man ska ju inte välja förns i februari så än har jag tid att ångra mig. Var ju konfaledare idag oxå, grymt kul. Det är som att konfirmera sig igen fast klart det är lite mer press på en. Gruppen är ju grymt skön oxå så det är ju bra, lite synd att dom är såååååå jäääävla många bara. 25 konfirmander liksom. och 9 ledare. Aja det är kul endå.
Imorgon är det samma visa igen, skola. Fast åker typ vid halv två och tar bort nedre delen av tandställningen, såhär taggad. Åh har typ längtat efter detta ända sedan jag fick den. Efter det åker jag och erika ner på stan, need some stuff. Får se hur det blir med praoen oxå. Äh det löser sig, i värsta fall får vi praoa hos daddy.
haha helt meningslöst inlägg egentligen, creed till er som palla läsa allt.
vi hörs
haha lite klipp från dagen bara. En del hackar som fan speciellt typ det tredje när billy bah vad finns det för mysigt här? vi kollar egentligen ner i en soptunna men det hinner man inte se... tänkte bara säga det liksom, let you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0