< Till bloggens startsida

glöm folk från ditt förflutna, det finns en andledning till varför dom inte klarade sig till din framtid

känner att jag suger på att göra den där fotoutmaningsgrejsimojsen, men det får ni stå ut med. Gör det imorgon, och det lovar jag kära läsare.
ja då kanske ni undrar vad jag gjort idag? elr så gör ni inte det, men ni får helt enkelt veta endå. Jag har nämligen varit i skolan (suprise) sheeeta tråkigt. Och efter det följde johannis bananis med hem till mig, vi käka lite tårta o paj. mumma och ja spelade in en minst sagt konstig video, synd för er att ni inte får se den bara. haha ser föör mongo ut. men efter den lilla stunden bikade jag, johannis o eri peri (fina smeknamn) ner till kyrkan. Konfa tajm, förvånad? skulle inte tro det. Iallafall det var kul som vanligt. Och på höstlovet åker vi på läger ju, kommer bli kul. känner att det verkligen är roligt för er att jag bara skriver massor av tråkiga bajs inlägg om konfiramtion och skola och grejer. jätte trevligt.
Det får räcka för mig, lägger ut två videosar. Om det är någon som är med i den första och verkligen inte vill att jag ska lägga ut den, säg till så tar jag bort den.
säämsta videosarna någonsin men bättre än nada.
hahaha johanna vs forrest gump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0