< Till bloggens startsida

I need somebody

Skolan avklarades forrt och nice, det jag lärde mig idag var is tort sett att det är omöjligt att spela död utan att skratta, jag förstörde väl hela pjäsen med det. Hur som helst skulle jag träffa Frida idag men hon ställde in, läkaren kommer tydligen före. pyttsan. haha. så istället åkte jag och bytte mina skor som hade gått sönder och nu sitter jag och lyssnar på justin bieber. Han är faktiskt ganska bra.
Hoppas på att få med sara på stan imorgon, frågade henne nyss svarar hon nej så sår jag henne imorgon. och visst kära läsare, borde sara INTE åka till usa och plugga? Det är en väldigt korkad sak att göra, inte bra på något sätt, bara slöseri med pengar. Det dummaste man kan göra. och nej jag tycker inte det bara för att jag kommer sakna henne för mycket om hon är borta i ett år. fast jo.
uppdatering, sara ska med på stan så slipper såss.
det är här i inlägget som man brukar lägga in en bild men jag är alldelles för lat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0