< Till bloggens startsida

I never knew

FREDAG! it´s friday,friday...
skolan idsag var faktiskt inte ett dugg jobbig. Vi hade matte som första lektion och jag var asglad och bara räknade massa tal, seriöst jag blir fett glad och taggad när jag förstår, det var till och med rödkurs! stolttjej. Sen så var det so och lilla jag gillar ju so och vi började med något rollspel som inte heller sitter helt fel, bortsett från att jag dör fast det är chill. Resten av dagen rullade på och innan jag visste ordet av det så var det dags att gå hem från idrotten och byra om för att senare gå och möta sanna. Vi tog en tripp ner till stan och sen hem till henne för att äta middag och annat. Film blev det också, step up. bra.
Imorgon då är det lördag och den dagen börjas med lite förändring i mitt hår som just nu är kaooooss.
ska bli skönt med förändring.
nu ska jag deppa ihop för att jag inte hittar min andra toffel så min högra fot fryser men min vänstra inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0