< Till bloggens startsida

in sickness and in health

sharåå, sara is here. för mycket engelska, japp. hursomhelst jag suger  på att blogga, det bevisas väldigt tydligt eftersom jag varit hemma idag. Orsak? ferbrig. Blir nog hemma imorgon oxå. Wanted to let you guys know. okej nu räcker det verkligen med engelskan. ni kanske vill veta vad jag gjort? då kan jag berätta att jag kollat film hela dan. smurfarna, pirates of the caribbean 3, bring it on, ett asnitt av glee, ah det var i princip alla. Nog om alla mina filmer, i helgen blir det stan med karolina o packning. Åker ju på konfa läger måndag morgon. Assom som konfa ledare då, inte konfirmand.. Kommer bli skit kul iaf. Lägret är i bjöklinge och vi blir borta till onsdag, och eftersom alal vi tre på denna blogg är konfaledare och ska med lär det juu inte bli några inlägg försen på onsdag. Tänkte bara låte er veta det, liite i förväg liksom.
not much more to say.
puss

copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0