< Till bloggens startsida

jag blir osäker i din närhet

Hejsan, började somsagt 12 idag, satt inte helt fel. När jag kom till musiken idag så stod det en lista på dom som skulle ha gitarr uppspelning idag. Mitt namn stod som nr 7, jag fick världens prestations ångest och mådde illa och sånt, får det innan varje prov och det är himlans jobbigt. Men det gick bra iallfall. Efter skolan åkte jag och albin på öppet hus på internationella gymnasiet. Har inte haft några planer på att gå där och nu har jag bekräftat att jag absolut inte vill gå där. Hur som helst, om skolor. Jag har kommit av mig i mitt skolarbete, det känns som vi inte har några läxor fast vi inte har det, vet inte varför. Och det får inte bli till en vana, så därför ska nu mina so böcker få sig en omgång.  Så har inte tid att sitta här länge. Harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0