< Till bloggens startsida

kanske inte rätt tillfälle

sha, ah ajg borde egentligen packa men måste ta en paus. det är för tråkigt. imorgon drar vi ju till björklinge. Kommer blir skit kul, kameran åker oxå med så efter det kommer nog några bilder åtminstonde upp. Erika kommer hem snart oxp, senast hörde jag att det var typ 17 km kvar och det var för typ en kvart sen. Och johanna är sjuk, hon har fått samma grej som jag hade. lite feber sådär. haha jag har typ inget att berätta om mig själv så får bli lite allmänt liksom.
haha erika är nog hemma nu, hon loggade in på skype.
hittade några gammla bilder. lägger in några av dom så ska jag fortsätta med mitt, sharåå
åh skämmiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0