< Till bloggens startsida

kommer du att älska mig då?

tjenixen måndag och skolan har varit bra & dålig. Fick tillbaka en nolabbplanering typ, fick mvg så jag är så nöjd som jag kan bli! Var så sjukt stolt över mig själv sen gick jag till tyskan och failade på hörförståelse så den känslan försvann. Sen var det konfa för 97:orna och jag var ju såklart där för att vara hjälpledare. Det var kul, vi gjorde typ någon pjäs om dop, jag var gudmor.
Mina planer för dagen är att duscha och göra no läxa innan nio för då ska jag kolla hur dåligt two and a half men kommer bli med den nya skådespelaren. fail säger jag bara. Tycker för en gång skull att jag har en rimlig kvällsplanering. Kommer hinna, yeeeees.
sverige i ett nötskal ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0