< Till bloggens startsida

kul, sara tog min rubrik. bitch...

Idag hade jag tänkt att ha en "smartdag" och ja, jag blir inspirerad av hemkunskapläxor. Och det skulle vara typ som sara skrev- städa & plugga. Men, jag har inte gjort ett dugg av dom två, med andra ord jag har inte någonting vettigt idag. känns ju sådär, ångesten över min novell kryper fram. Nu har jag iallfall fixa mig istället för att sitta i pyjamas, dock har jag världens fulaste hår idag, men jag orkar inte bry mig. Så är det ungefär varje söndag, segaste dagen i veckan. Om cirkus 2 timmar ska jag gå ivag till kyrkan och innan det ska jag faktiskt göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0