< Till bloggens startsida

minnen är det som håller det förflutna vid liv

oj vad jag har bloggat dåligt dom senaste dagarna, men någon gång får man väl göra det? prov idag gick helt okej, och svenska novell som gick lite mer än okej men kommer ändå inte få det betyg jag vill på den. Efter skolan kom Frida hit, lite för längesen jag träffade henne. Vi bakade iallfall kladdkaka och sånt där vanligt stuff. nu ska jag nog räkna matte och försöka fixa mina naglar till något bättre. Men humöret nu är inte på topp, känner för att gråta eller något sånt, måste också typ lägga mig i sängen och reda ut mina tankar, orkar inte ha det såhär längre, måste bestämma mig ja eller nej. Låter inte så svårt men, jo.
Bara för att låten bär på tusen minnen får den vara med på våran heliga blogg. ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0