< Till bloggens startsida

ny header

tjaba tjena hallå
japp nu är den nya headern uppe, kom ihåg att läsa från vänter till höger, annars blir det ju fel. UPDATE: uppdatera sidan om ni inte ser den. UPDATE UPDATE: jag skrev fel, ni ska såklart läsa från höger till vänster, har svårt att lära mig det där asso.. Johanna o erika tyckte detta visade min personlighet såååå bra , håller jag med? nej. jag är inte dum i huvet, daaaaah.
hursomhelst vi tog bilderna idag så tyckte jag var duktig som fixade det idag. vi måste nog fixa mer grejer med designen däremot. den är inte så värst fin direkt.
äh det nöjer vi oss med nu iaf. imorgon som erika sa är det gymnasiemässa, japp. jag är ganska säker redan på vad jag ska välja men man måste ju ah ett andra handsval. det blir nog bra. efter det träffar jag karolina. saknar den bruden så in i norden. hihi fint uttryck. samma på fredag o lördag. Tre dar i rad med karolinis, wiheo. Everybody say weho weho. skämt åsido nog om mig för nu.
måste dejta kudden, see ya.
lite bilder från idag, såååå snygga
palla mitt ansikte..


behövde täckas för, småbarn skulle skrika annars.


copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0