< Till bloggens startsida

om du var min

hejsan, såg ni mitt o erikas fina videoinlägg? vi ska försöka fixa flera sådana o på torsdag tar vi tre bilderna till headern. najsigt. haha har inte mycket mer att berätta än att jag o erika åker ner o äter lunch imorgon med johanna. vi får typ ledigt imorgon. inget mer vettigt att säga, lägger ut bilder från fotoutmaningen istället. så det får ni nöja med er nu.
Dag 3: En familjemedlem, bästa bilden jag har just nu. men det är min fina lillasyster.


Dag 4: Min hobby, kanske verkar konstigt att det står min hobby och att det är en bild på johanna. men just nu är min hobby just att umgås med mina vänner och fotografera och på bilden är ju en av mina fina vänner o hon fotograferar ju. Johanna kanske inte blir så glad men det får vi stå ut med ;)


Dag 5: En gammal bild, från förra julen


Dag 6: Tema ”grön”


Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp, gammal bild från när jag var blond


Dag 8: En favoritbild, en bild från weheartit


Dag 9: Dagens ring
Dag 10: Detta gör mig glad, mina vänner, finns inget finare.



Dag 11: Tokigt, albin då


Dag 12: Min vardag, hittade ingen bättre bild



Dag 13: Tema ”ljus”

Kommentarer
Albin

Känner mig hedrad! :D

2011-10-17 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0