< Till bloggens startsida

Saturday.

Tjo alla pölar.
Är stolt över mig själv. Stämde en av gitarrerna här hemma idag helt själv. Första gången och.. Det lät bra. :') Spelade också lite och det lät väl.. sådär. Hehe.
Var på stan med Felicia idag, kekade maten och kollade kläder tills stan stängde klockan prick fem och vi hann inte pröva våra kläder på HM. Köpte iallafall en röd tshirt och en hårspray, bagsize!
Kom hem från älskling för en timma sen ungefär, gooos.
Nu ska jag fortsätta städa på mitt rum, gör oftast det på nätterna (wtf), sen ska jag sova, är trötter...
Men innan jag säger godnatt...
Grattis Sara på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag för det är du verkligen värd! ♥
Och Sara.. Jag är absolut absolut inte avundsjuk på din kommande tungpiercing. Nej nej. Varför skulle jag?
GODNATT FOLKS!
Samos 2011, copyright.
Kent – Ismael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0