< Till bloggens startsida

Söndag

Tjena, dagen har spenderats med den nya 15-åringen + albin, och Q-grupp. Allt har varit kul, vi byggde ett samhälle av trätågbanor & jag gjorde en kent mugg på Q. Har också lyckats plugga lite, ska läsa det sista innan jag går och lägger mig också. Klippte mig igår och det blev kort. riktigt kort. Är inte missnöjd men inte heller nöjd, svårt att förklara. Skola imorgon och ska fortsätta på min novell. Det var väl allt för mig, så nu kan ni gråta för att inlägget är slut.
inte så vacker bild på mig, ser ut som att jag har ett stort fet ben istället för två. Men sara är ju du lika vacker som vanligt.

Kommentarer
Bastianelsa

Hello admin, nice site you have!

2012-01-27 @ 13:42:47
URL: http://bastianelsa.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0