< Till bloggens startsida

T.G.I.F

Vi lever fortfarande, jorden har inte gått under än. Det känns bra att fortfarande vara vid livet.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit sur över lite grejer så har inte orkat göra något, men dagen är inte slut än och vet inte vad som händer ikväll. Antingen så fortsätter jag min innedag med att kolla på idol eller så går jag ut och träffar sanna. inget av dom skulle sitta fel faktiskt, kul att träffa henne, skönt att bara va hemma. Hur som helst så måste jag borsta tänderna nu för min syster hade i för mycket vitlök i guacamolen. ja, ni ska anteckna.
Det var ungefär allt jag hade på hjärtat just nu, så istället får ni se en repris (tror jag) från när jag hade långt hår.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0