< Till bloggens startsida

tgif ♥

hejsan hoppsan kerstin, var hemma idag då. Didn't feel so good. hursomhelst nog om min tråååkiga dag. Imorgon blir det träning, ska på öppet hur grejsimojs på kraftkällan, alltså det e gratis att träna imorgon.Och om man skaffar kort imorgon är det gratis typ hela oktober oxå. naaaajs. Efter det ska jag träffa karolina älskling, käka middag på stan och bara ta det lungt. Kommer bli kul.
Sen på söndag för er som missat det fyller jag ju år! femton, check! as taggad, älskar presenter. hihi. Ska inte ha någon tjejmiddags joks försen nästa helg däremot. ah det visar sig hur det blir.
nä nu kanske jag ska göra mig klar för sängen, ska upp tidigt imorgon.
Klaaaaart du ska dude, puss på dig med hjärtat. O föresten jag gissar att det e karolina som skrivit ;) elr rättare sagt jag vet.



Damn bitch, you old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0