< Till bloggens startsida

Tvingadattblogga

Hejsan hoppsan emanuelsson! haha, nu bloggar jag endast för en viss person vid namnet Albin bad om det. Hoppas du blir nöjd. hursomhelst så rullar praoveckan på, inte för att jag och sara gör något vettigt. Börjar faktiskt helt ärligt att ångra mig lite att jag inte valde en "riktigpraoplats" eller hur man nu ska säga det, fast det är ändå bra som det är nu för det är chill. Idag har ju vi (jag,sara,johanna) tagit bilder till bloggen också, tror vi bestämde oss för en header som inte är fullt seriös men förklarar saras personlighet ganska bra. haha. Sen gick vi in och kollade på en film om dom 7 dödssynderna, seven hette den tror jag. låter trovärdigt. Och just nu sitter jag och facebookar med albin om att jag möjligtvis ska tvinga med sara för att hälsa på dom småbarnen på dagiset där han befinner sig om dagarna.
Imorgon är det gymnasie mässa också, ska väl bli intressant. helt ärligt vet jga inte om det blir kul eller tråikigt. Visar sig.
Så albin det är allt du får, hejdå.

Kommentarer
Albin

Så duktig du var, skrev ett helt inlägg! :D

2011-10-19 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0