< Till bloggens startsida

uppsala city

Godmorgon! Det blev lyckat hos sara igår, mådde sjukt illa efter bara men man får väl skylla sig lite själv om man proppar i sig mat som man vore världens starkaste man eller något.  Idag ska jag ner på stan, tar bussen om en timme för att vara exakt. Måste nog börja fixa mig nu, jag har ju då klädångest som vanligt men det löser sig.
Någon gång i veckan måste jag ut och fota, dels för att jag har bildbrist och för att jag tycker det är kul.
Nej nu måste jag gå, ni får en bild på mig att kolla på istället. Också andledningen till att jag var streassad så jag hade sönder typ allt igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0