< Till bloggens startsida

Utgång på g

För första gången i min blogghistoria har jag lyckas hitta på en rubrik som har något med det jag gör eller bloggar om. Kanske inte riktigt första men nära. Iallfall så var skolan helt okej, förutom idrotten styrke träning är inte något jag gillar att syssla med. Efter skolan åkte jag ner till stan med Sara & Albin, köpte en ring och bytte saras. Det blev också en varmchoklad på waynes coffee. myys, sen på bussen satt det några fullisar bakom oss som var små roliga.
Snart ska jag gå ut, det går lite segt men alla ska äta så efter det då händer det. Det bli bara sävja typ så hoppas på att inte träffa allt för många andra och kör på mjukisbyxor. schnyggt.
hursomhelst, det var allt för mig och hoppas på att kvällen blir bra för alla. puss & kram och allt sånt där gulligull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0