< Till bloggens startsida

Coldplay - Paradise.

Grym låt!
Hej folks!
Praoade den här veckan, det gick tåpp1! Jag praoade på Babyproffsen och det var rätt sorgligt sista dagen, att säga hejdå till alla och så. Dom är så jävla sköna! Men, jag kanske ska få extrajobba där senare, det känns rätt awesome!
Nu sitter jag i soffan och väntar på att resten av familjen ska komma hem för då ska vi äta! Jag har varit duktig och hjälpt dom att ta ut köttet ur ugnen osv så ja.. Snart så. Dock är jag inte så hungrig, jag mår rätt illa.. Vet inte varför. Mår typ alltid illa nu för tiden. Eller, inte nu för tiden. Har alltid varit så iofs.
Aja.. Nu ska jag fixa mig, sen ska jag träffa Emil!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0