< Till bloggens startsida

Ärlighet Respekt Kärlek

Hejsan, skolan idag var nice, hade typ bara massa no och matte, men. Jag tykcet att no är kul, dock beror det på vilket av no-ämnerna, men idag var det helt okej, matten fattade jag också så det var också latch även fast jag var helt sur då. Efter skolan träffade jag Alexandra, vi gick till ica och köpte nygräddade lussebullar, (riktigt nya dom tog ut dom ur ungnen när vi stod där) sen gick vi hit och kollade på film, det blev new moon som båda har sett hundra gånger, vi sa replikerna. Nu har hon gått och jag är ensam.  Jag ska nog inte göra så mycket ikväll, har so läxa men har ingen ork till den, men måste. ska ju packa imorgon. För mig är det förövrigt bara 1 skoldag kvar till lovet eftersom jag är ledig på torsdag & fredag. Då blir det att dubbelpacka.  Hur som helst.
Bra låt ↓
Kent – Ärlighet Respekt Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0