< Till bloggens startsida

vänd dig om

sharrååå, haha förlåt för att jag typ skrev as dåligt i mitt tidigare inlägg, staava som en krata och shit. Var as stressad. Hursomhelst fick med mig en jacka och en plånbok hem. Är verkligen jätte nöjd. Men mami o papi tjatar om att jacka är för tunn och att jag kommer frysa i vinter, men no way att jag lämnar tbx den. Köper en till tjockare istället. typ avgudar den där jackan. imorgon är det samma visa som varje söndag helt enkelt. Kyrkan. Fast har ingen anning om det är ledarmöte men det visar sig imorgon. För q är det iaf på kvällen. Måste plugga lite och skriva önskelista. Japp ni läste rätt, imorgon är det exakt en vecka tills jag fyller år, JIPPI! jag typ älskar presenter oxå så det kommer bli grymt. blir väl någon liten tjejmiddag med dom närmsta, inget mer än så.
Det får räcka för nu, slänger in några bilder från i torsdags och på inköpen.
addiction:
AiluCrash – Turn The Tide (Cilla Turns)
Gravitonas – One Day
Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine
Coldplay – Lost!
Tove Styrke – Call My Name
Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix
The Perishers – My Heart
– Set Fire to the Rain - Adele 21
Inna – Club Rocker feat. Flo Rida - Play&Win Radio Version
Norlie & KKV – När jag går ner
OneRepublic – Good Life
fick ingen bra bild på jackan så fick bli en från internet, 1599:- från levi's.
Plånbok 100:- från monki.
Ida igår, kände mig bara fett stolt som lyckades göra en fiskbensfläta.
Resten av bilderna är från i torsdags.
Syster ♥
COPYRIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0