< Till bloggens startsida

You were born a original, don't die a copy

sharåå. skrev fel  mitt andra inlägg ni ska ju såklart läsa från höger till vänster, annars läser ni ju som vanligt. vet inte hur jag tänkte där..
jes näst sista prao dagen idag då, haha för jag o erika praoar ju så mycket. Idag har vi kollat film, varit på ica, fotograferat o varit på gymnasiemässan. Det var typ as rörigt på gymnasiemässan men fick så mycket ut av det. Har nu ett första handsval och ett andra handsval. Kan bara inte bestämma vilket som är vilket. Funderar iallafall på den estetiskalinjen med inriktning foto på GUC eller beteendevetenskap på katedral eller lundellska. Får se hur det går.
Imorgon ska jag o erika se några till filmer o efter det ska jag träffa karolina. Vi tänkte cykla till ikea, men hur det blir med det, det visar sig.
puss
Copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0